Julia Szczęsna-Ziętkowska
Radca Prawny, Master of law in International Commercial Law
zaprasza na kurs
„Jak przeprowadzić reklamację z rękojmi i gwarancji w 2021 r.”
Prowadzisz sprzedaż produktów, ale nie masz pewności czy Twoje działania przy reklamacji są prawidłowe i legalne? Chcesz przeprowadzać rękojmię i gwarancję profesjonalne i bezpiecznie?
Skorzystaj z kursu video o Reklamacji, rękojmi i gwarancji dla sprzedawców z uwzględnieniem zmian od 01.01.2021 r., znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i zacznij działać strategicznie.
299 zł
Jednorazowa inwestycja
(ta cena wkrótce wzrośnie)
Odkryj tajniki rękojmi i gwarancji dla sprzedawców i zamień je w praktyczne i strategiczne działania. To NIE jest typowy kurs, kilka video i PDFy tylko kompleksowy program, który pokazuje jak powinien postępować sprzedawca, by nie narażać się na kary i nie łamać przepisów oraz jak krok po kroku prawidłowo ustalić prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego przy rękojmi i gwarancji.
Na czym polega kurs?
Kurs o reklamacji, rękojmi i gwarancji dla sprzedawców to kurs 5 modułów video wraz z prezentacjami, podsumowaniem i workbook’iem. Kurs obejmuje zmiany przepisów w rękojmi, które weszły w życie od 01.01.2021 r. Kurs dotyczy sprzedaży w obrocie profesjonalnym, powszechnym i konsumenckim.
Kurs powstał z myślą o sprzedawcach, którzy chcą przeprowadzać u siebie proces rękojmi i gwarancji sprawnie, legalnie, gwarantując ochronę praw obydwu stron – kupujących i sprzedawców.
Jego unikalność to przedstawienie istotnych kwestii, w sposób umożliwiający praktyczne zastosowanie poszczególnych rozwiązań.
Celem kursu jest kompleksowe przedstawienie rękojmi i gwarancji, by działania sprzedawcy były ważne, skuteczne i legalne, by sprzedawca wiedział jakie modyfikacje może wprowadzić do swoich regulaminów, warunków umów oraz by realizował swe obowiązki, unikając przy tym pułapek prawnych.
ODKRYJ TAJNIKI RĘKOJMI I GWARANCJI DLA SPRZEDAWCÓW
Czego się dowiesz w kursie
- Jak rozumieć rękojmię i gwarancję, wady fizyczne i prawne, by z łatwością stosować odpowiednie zasady?
- Jak legalnie realizować obowiązki z rękojmi i gwarancji.
- Jak dokonać modyfikacji odpowiedzialności z rękojmi, by było to ważne i skuteczne.
- W jakich terminach realizować obowiązki z rękojmi i gwarancji, by nie narazić się na odpowiedzialność odszkodowawczą.
- Jak pogodzić realizację żądań i praw kupującego z rękojmi i gwarancji, by nie wpaść w pułapkę?
Co zyskasz przystępując teraz
- Jesteś sprzedawcą, który dba o relacje ze swoim klientem i planuje z nim długofalową współpracę? Jeśli nie chowasz głowy w piasek, gdy okazuje się, że rzecz sprzedana ma wady ten kurs pokaże Ci jak szukać rozwiązań, legalnych, prawidłowych i profesjonalnych. Nie będziesz działać po omacku i przyjmować w ciemno wszystkiego, co znajdziesz w internecie. Dowiesz się jak podejmować decyzje odnośnie rękojmi i gwarancji świadomie. Teraz cena kursu tylko 299 zł.
Wymagania: dla kogo jest ten kurs?
- Dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż.
- Dla pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż w przedsiębiorstwie.
- Dla pracowników działów obsługi klienta, zamówień, zakupów.
- Dla osób mających do czynienia z problemami związanymi z rękojmią lub gwarancją lub będące odpowiedzialne za proces reklamacji w ww. zakresie.
Jesteś zdecydowany?
AUTOR
Julia Szczęsna-Ziętkowska – Radca Prawny, Master of Law in International Commercial Law.
Świadczę od ponad 10 lat pomoc prawną dla spółek i przedsiębiorców z branży energetycznej, budowlanej, usługowej m.in. w zakresie prawa cywilnego. Reprezentuję przedsiębiorców przed sądami w sporach sądowych oraz tworzę, umowy, w tym anglojęzyczne.
Jestem autorką bloga prawo-odstapienia.pl, w którym pokazuję przedsiębiorcom, jak rozumieć prawo i umowy, by z nich korzystać i jak unikać pułapek prawnych. Swoje usługi świadczę w Kancelarii Radcy Prawnego w Gdańsku oraz prowadzę konsultacje online.
ZAMIEŃ PRZEPISY W PRAKTYCZNE I ŚWIADOME DZIAŁANIA
PODSUMOWANIE PAKIETU
- MODUŁ 1 Rękojmia, wada fizyczna, wada prawna, zasady modyfikacji, tj. wyłączenia, zmiany, ograniczenia odpowiedzialności sprzedawcy z rękojmi. Obowiązek udowodnienia wady przez kupującego, zasady zwolnienia sprzedawcy z odpowiedzialności.
- MODUŁ 2 Gwarancja, co zawiera gwarancja oraz kto może być gwarantem i jakie ma obowiązki sprzedawca w związku z gwarancją. Zasady wydania i doręczenia gwarancji przez sprzedawcę.
- MODUŁ 3 Żądania kupującego z rękojmi, zasady realizacji, odmowy, „zablokowania” spełnienia żądań kupującego przez sprzedawcę. Terminy odpowiedzi na reklamację z rękojmi i wykonania obowiązków przez sprzedawcę przy rękojmi. Koszty naprawy, wymiany przy rękojmi, zasady demontażu, ponownego zamontowania, dostarczenia, odebrania rzeczy przy rękojmi. Zasady odpowiedzialności sprzedawcy za szkodę.
- MODUŁ 4 Uprawnienia uprawnionego z gwarancji, obowiązki gwaranta. Zasady dostarczenia i zwrotu rzeczy przy gwarancji. Terminy realizacji napraw gwarancyjnych. Zasady „pogodzenia” praw i obowiązków z rękojmi i gwarancji.
- MODUŁ 5 Termin odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, zasady oraz terminy realizacji żądań i praw z rękojmi i gwarancji, w tym zasady przedawnienia.
- 5 video + 5 PDF +5 podsumowań z workbook’ami
BONUS 1
- Do każdego modułu dodany jest pdf, zawierający wszystkie zagadnienia i prezentacje, które zostały przedstawione i omówione podczas danego modułu. Każdy Pdf z poszczególnych modułów zawiera ponumerowane strony, dzięki czemu z łatwością można wrócić do istotnej części w każdej chwili.
BONUS 2
- Do każdego modułu i prezentacji dodany jest materiał podsumowujący najważniejsze zagadnienia, które były poruszone podczas poszczególnych modułów. Dzięki temu z łatwością można utrwalić przedstawione kwestie. Dodatkowo podsumowanie zawiera mini workbook, dzięki czemu możliwe jest praktyczne zastosowanie przedstawionych zagadnień.
Jesteś zdecydowany?