Julia Szczęsna-Ziętkowska

Radca Prawny, Master of law in International Commercial Law

zaprasza na kurs

„Jak przeprowadzić reklamację z rękojmi i gwarancji w 2021 r.” 

Prowadzisz sprzedaż produktów, ale nie masz pewności czy Twoje działania przy reklamacji są prawidłowe i legalne? Chcesz przeprowadzać rękojmię i gwarancję profesjonalne i bezpiecznie?

 

 Skorzystaj z kursu video o Reklamacji, rękojmi i gwarancji dla sprzedawców z uwzględnieniem zmian od 01.01.2021 r., znajdź  odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i zacznij działać strategicznie 

 

299 zł 
Jednorazowa inwestycja
(ta cena wkrótce wzrośnie)

Odkryj tajniki rękojmi i gwarancji dla sprzedawców i zamień je w praktyczne i strategiczne działania. To NIE jest typowy kurs, kilka video i PDFy tylko kompleksowy program, który pokazuje jak powinien postępować sprzedawca, by nie narażać się na kary i nie łamać przepisów oraz jak krok po kroku prawidłowo ustalić prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego przy rękojmi i gwarancji.

Na czym polega kurs?

 

Kurs o reklamacji, rękojmi i gwarancji dla sprzedawców to kurs 5 modułów video wraz z prezentacjami, podsumowaniem i workbook’iem. Kurs obejmuje zmiany przepisów w rękojmi, które weszły w życie od 01.01.2021 r. Kurs dotyczy sprzedaży w obrocie profesjonalnym, powszechnym i konsumenckim.

Kurs powstał z myślą o sprzedawcach, którzy chcą przeprowadzać u siebie proces rękojmi i gwarancji sprawnie, legalnie, gwarantując ochronę praw obydwu stron – kupujących i sprzedawców. 

Jego unikalność to przedstawienie istotnych kwestii, w sposób  umożliwiający praktyczne zastosowanie poszczególnych rozwiązań. 

Celem kursu jest kompleksowe przedstawienie rękojmi i gwarancji, by działania sprzedawcy były ważne, skuteczne i legalne, by sprzedawca wiedział jakie modyfikacje może wprowadzić do swoich regulaminów, warunków umów oraz by realizował swe obowiązki, unikając przy tym pułapek prawnych.

ODKRYJ TAJNIKI RĘKOJMI I GWARANCJI DLA SPRZEDAWCÓW

Z

Czego się dowiesz w kursie

 

  • Jak rozumieć rękojmię i gwarancję, wady fizyczne i prawne, by z łatwością stosować odpowiednie zasady?
  • Jak legalnie realizować obowiązki z rękojmi i gwarancji.
  • Jak dokonać modyfikacji odpowiedzialności z rękojmi, by było to ważne i skuteczne.
  • W jakich terminach realizować obowiązki z rękojmi i gwarancji, by nie narazić się na odpowiedzialność odszkodowawczą.
  • Jak pogodzić realizację żądań i praw kupującego z rękojmi i gwarancji, by nie wpaść w pułapkę?
R

Co zyskasz przystępując teraz

  • Jesteś sprzedawcą, który dba o relacje ze swoim klientem i planuje z nim długofalową współpracę? Jeśli nie chowasz głowy w piasek, gdy okazuje się, że rzecz sprzedana ma wady ten kurs pokaże Ci jak szukać rozwiązań, legalnych, prawidłowych i profesjonalnych. Nie będziesz działać po omacku i przyjmować w ciemno wszystkiego, co znajdziesz w internecie. Dowiesz się jak podejmować decyzje odnośnie rękojmi i gwarancji świadomie. Teraz cena kursu tylko 299 zł. 
N

Wymagania: dla kogo jest ten kurs?

  • Dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż.
  • Dla pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż w przedsiębiorstwie.
  • Dla pracowników  działów obsługi klienta,  zamówień, zakupów.
  • Dla osób mających do czynienia z problemami związanymi z rękojmią lub gwarancją lub będące odpowiedzialne za proces reklamacji w ww. zakresie.

Jesteś zdecydowany?

AUTOR

Julia Szczęsna-Ziętkowska  – Radca Prawny, Master of Law in International Commercial Law.

Świadczę od ponad 10 lat pomoc prawną dla spółek i przedsiębiorców z branży energetycznej, budowlanej, usługowej m.in. w zakresie prawa cywilnego. Reprezentuję przedsiębiorców przed sądami w sporach sądowych oraz tworzę, umowy, w tym anglojęzyczne.

Jestem autorką bloga prawo-odstapienia.pl, w którym pokazuję przedsiębiorcom, jak rozumieć prawo i umowy, by z nich korzystać i jak unikać pułapek prawnych. Swoje usługi świadczę w Kancelarii Radcy Prawnego w Gdańsku oraz prowadzę konsultacje online.

ZAMIEŃ PRZEPISY W PRAKTYCZNE I ŚWIADOME DZIAŁANIA

PODSUMOWANIE PAKIETU

  • MODUŁ 1 Rękojmia, wada fizyczna, wada prawna, zasady modyfikacji, tj.  wyłączenia, zmiany, ograniczenia odpowiedzialności sprzedawcy z rękojmi. Obowiązek udowodnienia wady przez kupującego, zasady zwolnienia sprzedawcy z odpowiedzialności.
  • MODUŁ 2 Gwarancja, co zawiera gwarancja oraz kto może być gwarantem i jakie ma obowiązki sprzedawca w związku z gwarancją. Zasady wydania i doręczenia gwarancji przez sprzedawcę.
  • MODUŁ 3 Żądania kupującego z rękojmi, zasady realizacji, odmowy, „zablokowania” spełnienia żądań kupującego przez sprzedawcę. Terminy odpowiedzi na reklamację z rękojmi i wykonania obowiązków przez sprzedawcę przy rękojmi. Koszty naprawy, wymiany przy rękojmi, zasady demontażu, ponownego zamontowania, dostarczenia, odebrania rzeczy przy rękojmi. Zasady odpowiedzialności sprzedawcy za szkodę.
  • MODUŁ 4  Uprawnienia uprawnionego z gwarancji, obowiązki gwaranta. Zasady dostarczenia i zwrotu rzeczy przy gwarancji. Terminy realizacji napraw gwarancyjnych.  Zasady „pogodzenia” praw i obowiązków z rękojmi i gwarancji.
  • MODUŁ 5 Termin odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, zasady oraz terminy realizacji żądań i praw z rękojmi i gwarancji, w tym zasady przedawnienia.
  • 5 video + 5 PDF +5 podsumowań z workbook’ami
Z

BONUS 1

  • Do każdego modułu dodany jest pdf, zawierający wszystkie zagadnienia i prezentacje, które zostały przedstawione i omówione podczas danego modułu. Każdy Pdf z poszczególnych modułów zawiera ponumerowane strony, dzięki czemu z łatwością można wrócić  do istotnej części w każdej chwili.
Z

BONUS 2

  • Do każdego modułu i prezentacji dodany jest materiał podsumowujący najważniejsze zagadnienia, które były poruszone podczas poszczególnych modułów. Dzięki temu  z łatwością można utrwalić przedstawione kwestie. Dodatkowo  podsumowanie zawiera mini workbook, dzięki czemu możliwe  jest praktyczne zastosowanie przedstawionych zagadnień.

Jesteś zdecydowany?